ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ
Індивідуальне навчально-дослідне завдання студента (надалі
ІНДЗ) є видом позааудиторної самостійної
роботи студента навчального чи навчально-дослідницького характеру, яке виконується
в процесі вивчення програмного матеріалу навчального курсу і завершується разом
із складанням підсумкового іспиту чи заліку із даної навчальної дисципліни.
Мета. Самостійне вивчення частини програмного матеріалу, систематизація,
поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань студента
з навчального курсу та розвиток навичок самостійної роботи.
Зміст. Завершена теоретична або практична робота в межах навчальної
програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, одержаних
в процесі лекційних та семінарських занять, охоплює декілька тем або зміст навчального
курсу в цілому.
Порядок подання та захисту ІНДЗ.
Звіт про виконання ІНДЗ подається у вигляді скріпленого (зшитого)
зошита (реферату) з титульною сторінкою стандартного зразка і внутрішнім заповненням
із зазначенням всіх позицій змісту завдання (за об ємом до 10 арк.).
ІНДЗ подається викладачу, який читає лекційний курс з даної дисципліни та приймає
іспит або залік, не пізніше, ніж за 2 тижні до іспиту.
Оцінка за ІНДЗ виставляється на заключному занятті (практичному, семінарському,
колоквіумі і т.п.) з курсу на основі попереднього ознайомлення викладача зі
змістом ІНДЗ. Можливий захист завдання шляхом усного звіту студента про виконану
роботу (до 5 хв.).
Оцінка за ІНДЗ є обов язковим компонентом іспитової оцінки і враховується при
проведенні підсумкової оцінки з навчального курсу. Питома вага ІНДЗ у загальній
оцінці з дисципліни, залежно від складності та змісту завдання, може становити
від 30% до 50%.
(Витяг із "Положення про індивідуальне навчально-дослідне завдання студента" ТДПУ ім. В.Гнатюка).