¬—“”ѕ

–инков≥ перетворенн¤ завжди належали до найактуальн≥ших проблем у всьому св≥т≥.  ожна людина щодн¤, хоче вона чи н≥, стаЇ учасником економ≥чних процес≥в та в≥дносин. ∆ити в умовах ринку доводитьс¤ ≥ тим, хто схильний до п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ й на св≥й страх ≥ ризик намагаЇтьс¤ орган≥зувати ¤кусь справу, ≥ домогосподаркам, ≥ вчител¤м, ≥ л≥кар¤м, артистам, ¤к≥, на перший погл¤д, здавалос¤ б, безпосередньо з ринком не зв'¤зан≥. ѕроте це не так. –инок вимагаЇ в≥д ус≥х нового р≥вн¤ знань.

≈коном≥чна осв≥та стаЇ важливою ≥ нев≥д'Їмною частиною складного процесу формуванн¤ сучасного типу особистост≥. ≈коном≥чна осв≥чен≥сть студент≥в даЇ можлив≥сть в≥льно волод≥ти економ≥чними пон¤тт¤ми ≥ категор≥¤ми, вм≥ти прогнозувати розвиток об'Їктивних економ≥чних процес≥в, вибирати за результатами анал≥зу найб≥льш ефективн≥ способи вир≥шенн¤ проблем ≥ приймати управл≥нськ≥ р≥шенн¤, по-новому сприймати економ≥чне зростанн¤ через так≥ економ≥чн≥ категор≥њ, ¤к ринок, конкуренц≥¤, п≥дприЇмництво, маркетинг, менеджмент та ≥н.

—ьогодн≥ спец≥ал≥сту будь-¤кого проф≥лю життЇво необх≥дно грамотно економ≥чно мислити, що неможливо без вивченн¤ економ≥чноњ теор≥њ. ѕол —амуельсон у в≥домому всьому св≥ту п≥дручнику "≈коном≥кс" писав, що людина, ¤ка систематично не вивчала економ≥чну теор≥ю, под≥бна до глухого, ¤кий стараЇтьс¤ дати свою оц≥нку музичному твору. —аме вивченн¤ економ≥чноњ теор≥њ дозвол¤Ї проникнути в таЇмниц≥ економ≥чного житт¤, зрозум≥ти його руш≥йн≥ сили. Ѕез глибокого знанн¤ економ≥чноњ теор≥њ в сучасних умовах не можна св≥домо ≥ компетентно, вдумливо ≥ творчо сприймати д≥йсн≥сть, розбиратись у найзаплутан≥ших перипет≥¤х сусп≥льного житт¤, вм≥ти вир≥шувати найскладн≥ш≥ завданн¤ господарськоњ практики, знати об'Їктивн≥ економ≥чн≥ залежност≥, принципи управл≥нн¤ виробництвом, методи ≥ важел≥ господарюванн¤. ¬одночас ц¤ наука Ї надзвичайно складною ≥ вимагаЇ в≥д читача, за словами американського економ≥ста –оберта ’ейлбронера "витривалост≥ верблюда ≥ терп≥нн¤ св¤того".

јвторський колектив прагнув розкрити фундаментальн≥ положенн¤ економ≥чноњ теор≥њ в орган≥чному зв'¤зку з анал≥зом нових ¤вищ у розвитку сучасного сусп≥льства. ѕос≥бник п≥дготовлений з врахуванн¤м погл¤д≥в ≥ концепц≥й в≥домих сучасних в≥тчизн¤них ≥ заруб≥жних економ≥ст≥в. ќбмежений об'Їм пос≥бника не дозволив висв≥тлити з достатньою повнотою вс≥ питанн¤ курсу основ економ≥чноњ теор≥њ, тому ми передбачаЇмо ≥ самост≥йну роботу студент≥в над окремими економ≥чними положенн¤ми.

[√оловна]~[—ловник]~[Ќаступна]

Сайт управляется системой uCoz