СЛОВНИК ЕКОНОМІЧНИХ ТЕРМІНІВ
а |
б | в | г
| д | е | з
| і | к | л
| м| н | о
| п | р | с
| т | ф | ц
| ч | ш
М
- Маклер - посередник, який здійснює операції на біржі
за рахунок клієнтів і отримує винагороду у вигляді комісійних.
- Маржа - банківський прибуток, який визначається як різниця
між сумою стягнення й виплачених банком відсотків.
- Маркетинг - система організації діяльності підприємства,
що ґрунтується на всебічному вивченні ринку і просуванні товарів і послуг
від виробника до споживача.
- Менеджер - професійний управляючий, що має спеціальну
підготовку і здійснює керівництво підприємством, фірмою тощо.
- Менеджмент - система організації й управління підприємством.
- Методологія - вчення про принципи побудови, форми та
способи наукового пізнання.
- Міжнародний кредит - надання валютних і товарних ресурсів
у сфері міжнародних економічних відносин на умовах повернення й сплати відсотків.
- Монетаризм - економічна теорія, що ґрунтується на визначальній
ролі грошової маси, яка знаходиться в обігу, в стабілізації економіки, її
функціонуванні й розвитку.
- Монополія - підприємство, або група підприємств, які
займають домінуюче становище на ринку, що дає їм змогу контролювати й визначати
ціни.
А | Б |
В | Г | Д
| Е | З | І
| К | Л | М|
Н | О | П
| Р | С | Т
| Ф | Ц | Ч
| Ш
[Головна]
[Посібник ]
[Методичні рекомендації]
[Контрольні запитання]
[Література]
Сайт управляется системой
uCoz