СЕМІНАР 13
Тема 15. Основи маркетингу
Питання для обговорення
1. Суть і значення маркетингу
2. Концепції управління маркетингом
3. Особливості міжнародного маркетингу
Методичні вказівки та пошукові завдання
В першому питанні слід звернути увагу на те, що маркетинг є дослідницькою та практичною ринковою діяльністю, спрямованою не лише на реалізацію вироблених товарів, але на вдосконалення самого процесу виробництва, що пов язане з передбаченням майбутнього стану попиту, потреб та інших чинників ринкового господарства. Саме спостереження, дослідження та передбачення стану ринку та відповідні зміни у виробництві, позиціюванні та розповсюдженні товарів можуть активно вплинути на обсяг продаж.
При розгляді другого питання слід мати на увазі, що перші три концепції управління маркетингом більше зосереджені на самому товарі: його виробництві, якості, рекламі; концепція маркетингу зосереджується в основному на споживачах та їх потребах, інтересах, добробуті; концепція соціально-етичного маркетингу зосереджує свою увагу не лише на потребах споживача, але на інтересах суспільства в цілому, до яких причетне задоволення даної потреби. Продумайте свої приклади можливого застосування даної концепції.
Третє питання передбачає розуміння національних особливостей
кожної країни, з якою дана фірма збирається налагоджувати економічні, культурні
та інші зв язки. Наведіть приклади національних звичаїв інших країн, які на
ваш погляд слід враховувати в маркетинговій діяльності.
Основні поняття та категорії
Товар; попит; потреба; маркетинг; реклама; ринок; міжнародний маркетинг; багатонаціональний маркетинг; цілі системи маркетингу; концепції управління маркетингом.
Теми рефератів
1. Суть і призначення багаторівневого маркетингу.
2. Реклама: суть, види та значення.
3. Етапи життєвого циклу товару.
Література
[Головна]~[Словник]~[Семінари]~[Попередня]~[Наступна]